fredag 13 november 2009

Spotmyfy

Jo, jag har börjat skriva på boken (typ ett halvt kapitel). Och jo, den skulle nog bli ganska bra (en sorts alldaglig Nick Hornby-roman med inslag av lite David Lynch-mystik). Men nej, den hundraprocentiga inspirationen saknas. Och tiden. De senaste veckorna och den kommande månaden har varit och kommer att vara helt crazy.

Men jag håller kvar bok/blogg-idén, kanske skriver lite då och då. Däremot startar jag en blogg om enbart musik istället, Spotmyfy.

Så om du har svårt att välja musik när du är inne på Spotify, välkommen! Här bjuds på poppärlor för alla tillfällen.

Och med detta inlägg får jag ju tillfälle att få med ännu en sista låt som le grand finale på Magisk Vardag. Det stod mellan denna och "Disarm", dött lopp tycker jag. Så nu får båda sola sig i glansen en stund:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar