måndag 7 september 2009

Riktigt illa

Ett tag sedan sist. Vår gamla datorn har nog gått och lagt sig för gott, men nu har vi en ny.

Igår körde vi lite Singstar med Mami och Peter (deras sista kväll i landet). Jag har inte försökt så många gånger tidigare och det blev väldigt uppenbart hur dålig jag är på att sjunga. Blev uppriktigt ganska knäckt. Ibland drömmer jag att jag kan spela gitarr och sjunga som en gud.

Det är ungefär som med idrott. Jag gillar att titta på det, men utövar det inte. Jag har också drömt att jag är grym på golf några gånger. Efter gårdagen drar jag den snabba slutsatsen att jag inte kommer att göra någon golfkarriär på äldre dar heller.

Så jag fortsätter att titta på sport (inte så ofta längre) och lyssna på musik (varje dag). Och drömma.... tänk om man hade Little Anthonys röst:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar