fredag 28 augusti 2009

Födelsedag

För några dagar sedan var det ett halvår sedan jag skrev mitt första inlägg på Magisk Vardag. Från den dagen har det gått så fort och aldrig hade jag trott att det skulle bli en av Sveriges populäraste bloggar så snabbt.

Jag ligger stadigt på runt fem unika besökare per dag, varav jag själv är en. Så alla ni som kämpar med bloggandet där ute och försöker få upp besökarantalet, ge inte upp! Jag har ju upplevt en trevande början och sedan dubbleringen från 2 till 4 per dag och att jag skulle komma upp i 5 hade jag aldrig i min vildaste fantasi drömt om.

Så tack till alla trogna fans. Ni får här en Spotify-länk till en spellista med nästan alla låtar som har funnits med på bloggen hittills. Säg till om ni inte har Spotify, jag har några inbjudningar.

Och passa på att svara på enkäten till höger... så säger vi adjö till det här fantastiska halvåret med den kanske bästa brittiska girlgroup-låten tillsammans med Spice Girls "Viva Forever". Även om det här inte är "The last goodbye" för min del:

2 kommentarer:

  1. Ryktet säger att internettrafiken inte har minskat trots de många stängningarna av fildelarsidor. Anledningen skall tydligen vara din blogg som håller uppe internettrafiken. Jag vill samtidigt uppmana alla som läser denna Kenneths blogg att inte skriva så mkt kommentarer. Alla mina försvinner så snabbt i mängden.

    SvaraRadera
  2. Skönt att inte behöva skapa sina listor. Nu blir det Kenneths rakt av!

    SvaraRadera