måndag 3 augusti 2009

Få mer gjort

Jag håller på att ändra arbetssätt på jobbet. Har läst igenom en bok om personlig planering och försöker tillämpa metoderna så gott det går. Det är det gamla vanliga: gör det nu, planera tiden, syssla med en sak i taget osv. Jag märker redan efter några dagar att jag hinner mer utan att jobba mer.

Jag tänkte börja med samma recept hemma också, så får vi se om jag lyckas. Jag ska försöka att inte skjuta på småuppgifterna, som faktist oftast går snabbt att göra bara man tar tag i det.

Ny säsong, ny Kenneth. Inte så ny musik. Men ack så bra, låt inte den sega inlednigen lura er. Det sätter igång rejält efter en minut, och då är det bara att ställa sig upp och svänga på höfterna!



Calexico spelar för övrigt på Way Out West (14-15 augusti) i Göteborg, liksom många av de bästa banden just nu. Ni som är i närheten och har det minsta intresse av musik, gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar